Lampa latarka akumulatorowa UB18DGL V0Z HIKOKI
Dane techniczne:
- Napięcie zasilania: 18 V
- Natężenie światła: 250 Lm
- Waga: 0,8 kg
- Współpracuje z akumulatorami slajdowymi: 14.4V i 18V
Akumulatorowa Latarka LED
Akumulatorowa Latarka LED Hikoki ( Hitachi ) UB18DGLV0Z - to latarka, zapewniająca szerokie i bardzo jasne światło, dzięki zastosowaniu białych diod LED, dzięki czemu praca wewnątrz ciemnego pomieszczenia lub na zewnątrz po zmroku staje się o wiele łatwiejsza. Urządzenie posiada 2 tryby jasności, tj. maksymalny i minimalny, do odpowiedniego dostosowania natężenia światła przez operatora. Przy trybie maksymalnym latarka zapewnia swoje nieprzerwane działanie do 11,5 godzin przy zastosowaniu akumulatora BSL1840. Obudowa została skonstruowana w taki sposób, by obsługujący mógł ustawić lub powiesić latarkę w dowolnie wybranej przez siebie pozycji. Model UB18DGLV0Z posiada regulowany kąt świecenia w zakresie 120 stopni w górę i w dół, co znacznie ułatwia odpowiednie oświetlenia miejsca pracy.
Dane techniczne:
- Napięcie zasilania: 18 V
- Natężenie światła: 250 Lm
- Waga: 0,8 kg
- Współpracuje z akumulatorami slajdowymi: 14.4V i 18V
- Białe diody LED
- 2 tryby jasności
- Nieprzerwane działanie do ok. 12 godzin
- Regulowany kąt świecenia
- Obudowa pozwalająca na odpowiednie usytuowanie latarki wraz z wieszakami
------------------------------------------------------------------------------------------------
Firma Hitachi Koki ogłasza zmianę nazwy marki na „HiKOKI”
-Zmiana nazwy odzwierciedla zobowiązanie dalszej ekspansji jako ogólnoświatowa marka-
Tokyo 1 listopada 2017 roku, Hitachi Koki Co., Ltd. Światowy lider w produkcji elektronarzędzi oraz urządzeń wykorzystywanych w nauce, oświadczył w dniu dzisiejszym, że spółka zmienia nazwę na Koki Holdings Co., Ltd. I dokonuje ze skutkiem na 1 czerwca 2018 roku całkowitej zmiany linii elektronarzędzi występującej do tej pory pod nazwą HITACHI oraz Hitachi Koki na HiKOKI (wymawiane „hai-koh-key”), która zostanie wprowadzona do sprzedaży 1 października 2018 roku. Zmiana firmy spółki wpisuje się w ambitną strategię międzynarodowego wzrostu, której celem jest zapewnienie trwałego rozwoju w blisko 100 krajach na świecie.